Wysyłka

Sprawdź dokładnie, co Ci przywieziono.

Jeśli złożyłeś zamówienie w e-factory.pl i właśnie przyjechała do Ciebie dostarczona przez Kuriera paczka, zanim podpiszesz dokument odbioru sprawdź opakowanie w którym dostarczono sprzęt. Jeśli zauważysz znaczne wgniecenia, dziury, naruszoną taśmę, zaznacz to na potwierdzeniu odbioru! Jeśli masz wrażenie,  że uszkodzenia są znaczne, że zawartość może być uszkodzona ODMÓW PRZYJĘCIA PRZESYŁKI podając powód odmowy na dokumencie odbioru! Niezwłocznie poinformuj nas o tym fakcie!
Wszystkie przesyłki opuszczające nasze magazyny pakowane są z największą starannością, towar jest fabrycznie nowy i wolny od wad. Sytuacją idealną byłoby rozpakowanie całości, sprawdzenie czy sprzęt działa i czy dostawa zgodna jest ze specyfikacją. Jednak prawie na pewno kurier nie będzie miał wystarczająco dużo czasu i cierpliwości. Dlatego, jeśli opakowanie nie budziło zastrzeżeń, rozpakuj i uruchom dostarczony sprzęt i zgłoś natychmiast (jeśli masz) wszelkie uwagi.

Informacje dodatkowe

Odbiór osobisty w naszym Biurze Handlowym:  dopłata: +5 zł dla zamówień poniżej 50 zł.

Koszt przesyłki kurierskiej wynosi 15 zł netto /18.45 z VAT.

Zamówienia akceptujemy:  pon. - pt. w godz. 9:00-17:00 

Sprzedawany towar jest fabrycznie nowy i wolny od wad.
Informacje o czasach wysyłki
Produkty widniejące na stronie sklepu nie znajdują się bezpośrednio w sklepie e-factory.pl w Warszawie, a w magazynie centralnym.

Termin realizacji dostawy wynosi od 8 godzin do 7 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia, chyba że Zamówienie dotyczyło Towarów dostępnych na zamówienie, tj. nie będących aktualnie na stanie magazynowym. W przypadku takich Towarów, czas dostawy jest nieznany i wymaga kontaktu z Prowadzącym sklep.

Przy każdym towarze podany jest jego status dostępności. Prowadzący sklep zobowiązuje się do realizacji zamówień i wysyłki towarów posiadających status "Dostępny" w terminie 24 godzin od momentu weryfikacji zamówienia. Czas ten obowiązuje dla dni roboczych. W przypadku wyboru płatności przelewem lub kartą czas ten może się wydłużyć, gdyż realizacja zamówienia rozpocznie się dopiero w chwili zaksięgowania wpłaty na koncie Prowadzącego sklep.

Dla towarów o innym statusie dostępności niż "Dostępny", przybliżony termin oczekiwania na towar to 14 dni od daty złożenia zamówienia. Termin oczekiwania może się wydłużyć. W przypadku gdy towar nie będzie już dostępny, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie mailowo lub telefonicznie. Czas dostawy w takim przypadku ustalany jest indywidualnie z Klientem.

Odbiór osobisty możliwy jest dopiero po telefonicznym lub mailowym potwierdzeniu dostępności zamówionego Towaru przez pracownika Prowadzącego sklep. 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel